از چی بگم؟
 
Motevalli
این وبلاگ شخصی می باشد امیدوارم راضی باشید
 
یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, :: 21:48 ::  نويسنده : مهدی متولی

سلام به همه
خوبید ایشالا؟
امروز اومدم خودم یه آپ واستون بذارم.با دست خودم!
نمیدونم چرا ولی بعضی ها اومدن تو وبم گفتن خیلی شادی.بعضی که دلیل شب و روز فکر کردنای من اونه.بعضیا که حتی خبر ندارن تو دل بیچاره ی من چی میگذره بعد میان از طرف من هم نظر میدن هم فکر میکنند.
واقعا بی معرفتی در چه حد خداییش؟؟؟
بچه ها اصلا من از شما سوال دارم-آدم مگه یکیو که دوس داره ترک میکنه؟
میدونم همتون میگید نه ولی یکی تو این میون هس که اینکارو کرده....
اونم با کمال بی معرفتی..دستش درد نکنه.
این پستمو فقط واسه اون گذاشتم تا بفهمه چقد دوسش داشتمو خواستم باهاش باشم. چقد برام مهم بوده.ولی فک نکنم اون به این چیزا اهمیت بده چون ب نظرم اصلا مهر و عاطفه ای تو وجودش نیست.نمیدونم با نبودش باید چیکار کنم ولی خب میدونم تا آخر عمرم این کارش تو ذهنم هست.اینو گفتم تا بفهمه من اصلا تو وضعیت خوبی نیسم و به قول خودش خیلی شاد نیستم.
اصلا نمیبخشمش..دیدارمونم باهاش باشه واسه قیامت...
ببخشید بچه ها سرتونو درد آوردم.
نظرای قشنگتونو حتما بذارید....
در آخر 
رای دادن نیز فراموش نشه!

  رای دادن 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دوستی و صفا و... و آدرس دانلودیس.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 21
بازدید کل : 1302
تعداد مطالب : 160
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1